Medya

Kemal Öztürk: “Doğan Medya’ya ödenen parayı çok fazla buldum”

Doğan Medyası’nın Demirören Grubu’na satışının yankıları devam ediyor. Medyada Doğan Medya’nın 1 Milyar 1oo milyon dolara satıldığı yazılıp çizilmişti. Yenişafak yazarı Kemal Öztürk bugünkü yazısında özekllikle haber kanallarının ve de gazetelerin zarar ettiklerini bu nedenle Doğan Medya’nın böylesi bir ortamda yüksek denilebilecek bir değerden satıldığını savundu.

DOĞAN MEDYA’NIN İÇİNDE HANGİ ŞİRKETLER VAR?

Kemal Öztürk, “Doğan Medya pahalıya mı satıldı?” başlıklı yazısında medya organlarının sürekli zarar ettiği bir ortamda satış rakamını pahalı buldu.

Doğan Medyası içinde şu şirketler bulunuyordu: Doğan Dağıtım Satış Pazarlama Matbaacılık Ödeme Aracılık ve Tahsilat Sistemleri A.Ş. (“Yaysat”), Doğan Gazetecilik A.Ş. (Posta, Fanatik), Doğan Haber Ajansı A.Ş., Doğan TV Holding A.Ş., DTV Haber ve Görsel Yayıncılık A.Ş. (“Kanal D” TV), Doruk Televizyon ve Radyo Yayıncılık A.Ş. (“CNN Türk” TV), Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş. ve Mozaik İletişim Hizmetleri A.Ş. (“D Smart”).

İşte, Kemal Öztürk’ün yazısı:


DOĞAN MEDYA PAHALIYA MI SATILDI?

Bu konuları yazarken şunu da eklemeden edemedim.

Zarar etmeyen haber kanalı yok, majör tv kanalları kar etmese de, zarar etmiyor diye seviniyor.

Gazeteler arasında bir ya da iki tanesi kar ediyordur. Sektörde yatırım yapan kimse kalmadı, bilakis her gün meslektaşlarımız işten çıkarılıyor.

Bu durumda Aydın Doğan sanırım tam zamanında her şeyini satıp sektörden çıktı. Ayrıca sorun mesleki ve ekonomik sıkıntılar ama nedense “siyasi baskı” varmış gibi algı oluştu.

Peki medya kar etmiyor ve hızla eriyorsa, Doğan Grubu acaba çok pahalıya mı satıldı? Ben şahsen bu rakamı çok fazla buldum.

 

 

 

Etiketler
Daha Fazla Göster

Medyabey

Medyabey.com medyayı daha çok da TV ve yerli dizileri odağına alan bir mecradır. Sitemizde dizi haberlerine, dizi eleştiri ve yorumlarına da ağırlıklı olarak yer verilmektedir.

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Başa dön tuşu
Kapalı