RTÜK’ten12 TV kanalının yayınına durdurma kararı

Radyo Televizyon Üst Kurulu(RTÜK)nun Türksat üzerinden yayın yapan, aralarında Hayatın Sesi, TV 10, Van TV, Jiyan TV, Azadi TV ve Zarog TV’nin de bulunduğu 12 televizyon kanalının yayını durduğu haber veriliyor.

Hürriyet’in haberine göre RTÜK, Başbakanlık kararıyla, OHAL kapsamında çıkarılan 668 sayılı KHK ile kanalların yayınının durdurulduğunu açıkladı. RTÜK’ün kararı Türksat’a tebliğ etmesiyle kanalların yayını kesildiği öğrenildi.

Geçtiğimiz aylarda da yine OHAL kapsamında 16 televizyon, 3 haber ajansı, 23 radyo, 45 gazete, 15 dergi ve 29 yayınevi, Resmi Gazete’de yayımlanan KHK ile kapatılmıştı.

Bu yayın organları arasında Cihan Haber Ajansı, Kanaltürk, Samanyolu TV, Taraf, Millet Gazetesi, Bugün Gazetesi, Zaman Gazetesi gibi kuruluşlar bulunuyordu.

 

BENZER HABERLER

YENİ HABERLER

© Copyright 2016 Medyabey. Tüm görsel ve metin kaynak hakları saklıdır. - bilgi@medyabey.com